14 Αυγούστου 2010

Bryan Monell

Ήμουν πάντα ευαίσθητος με τις ανάγκες των ζώων. Ο πατέρας μου είχε πάρει ένα σκύλο όταν έγινα 8 ετών στα γενέθλια μου, τον Sam. Τότε διαπίστωσα ότι δεν ήταν αντικείμενο ή απλά μια πέτρα ή ένα κομμάτι ξύλο. Ήταν ένας ζωντανός οργανισμός που ανέπνεε και είχε συναισθήματα, όπως εγώ, και από τότε έχω συναισθήματα για τις ανάγκες των ζώων.

Είναι ένα απόσπασμα από τη πρώτη συνέντευξή του κτηνιάτρου- ιδιωτικού ερευνητή Bryan Monell στην ελληνική τηλεόραση, σχετικά με τις φάρμες παραγωγής κουταβιών, γνωστές ως puppy mills.

Η δεύτερη συνέντευξή του αφορούσε τις συνθήκες εκπαίδευσης ζώων σε τσίρκο.

Και να μην ήμουν εκεί αυτό θα συνέχιζε και ειλικρινά μετά από κάθε καλοκαίρι είχα εφιάλτες...
Είναι πολύ σκληρό αυτό που βιώνεις αλλά αν δεν είσαι εσύ κάποιος άλλος θα κάνει τη δουλειά και το μαρτύριο θα διαιωνίζεται...

Πρέπει δηλαδή να βγεις απο το πετσί σου...
Νομίζω ότι αυτό που βοηθά εμένα και τους συναδέλφους μου να αντέξουμε, είναι πως ενημερώνοντας τον κόσμο για όλα αυτά, θα σταματήσει να επισκέπτεται τσίρκο με ζώα και τότε θα έχουμε κάνει τη διαφορά.

Ο Bryan Monell συνελήφθη 28.07.10 κατά τη διάρκεια διαμαρτυρίας ενάντια στα τσίρκο με ζώα και αντιμετωπίζει σοβαρές κατηγορίες.


Τίποτα επάνω του δεν μαρτυρά ότι έχει βιώσει τόσο σκληρές καταστάσεις.
Εξακολουθεί να οραματίζεται μια ζωή με αξιοπρέπεια, χωρίς εκμετάλλευση και πόνο.
Χαμογελά πάντα, ζεστά, μέσα από την καρδιά του.

Είναι ένας χαρισματικός άνθρωπος.

Μια πιθανή καταδίκη του θα είναι απώλεια της ανθρωπιάς, της ελάχιστης που έχει μείνει γύρω μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου