23 Νοεμβρίου 2010

Το mail

Πάτησα αριστερό κλικ και το mail που με απασχολούσε τόσο καιρό, έφυγε.
Αν γίνουν δεκτές οι προτάσεις μου θα αλλάξω εταιρεία.
Εξαιρετικές συνθήκες εργασίας και καλύτερη αμοιβή. Το σκέφτομαι σχεδόν ένα χρόνο αλλά δεν το τολμούσα. Είχα πάντα μια καλή δικαιολογία για να μην προσπαθήσω. 
Τώρα όμως που είμαι δυσαρεστημένη  από τη δουλειά μου και αντιμετωπίζω προβλήματα δεν έχω περιθώρια για δικαιολογίες, ούτε ακόμα και για αυτή της οικονομικής κρίσης που πλήττει τη χώρα μας.

Όσο καθυστερούμε να πάρουμε μία απόφαση μας στοιχειώνει και ίσως τελικά ποτέ να μην υπάρχουν οι κατάλληλες συνθήκες παρά μόνο αν τις δημιουργήσουμε εμείς.

Έμεινα άυπνη αρκετά βράδια για να το τελειώσω και τις περισσότερες φορές το διέγραφα.
Έψαχνα πάλι να βρω μια δικαιολογία αλλά τις είχα εξαντλήσει όλες.
Με είχε κυριεύσει το άγχος και δεν μπορούσα να αποδώσω την παρουσίαση όπως ήθελα. 

Ένας συνεργάτης που ήξερε πόσο με απασχολούσε αυτό το ζήτημα με βοήθησε να ολοκληρώσω το mail. Μου έστειλε ένα διακριτικό, χιουμοριστικό μήνυμα.
Με παρότρυνε να προσπαθήσω και θα μπορούσε να κάνει διορθώσεις, αν ήθελα. 
Ήταν εκείνο το χέρι που χρειαζόμουν την κατάλληλη ώρα. Θα του το χρωστώ που μου το πρόσφερε. Δύο μέρες ανταλλάζαμε σημειώσεις, κάναμε αλλαγές, διορθώσεις. 
Το mail ολοκληρώθηκε. Τώρα πια δεν είχα καμία δικαιολογία για να μην πατήσω κλικ.

Αμφιβάλλω για τη θετική έκβαση χωρίς καμία ηττοπάθεια. Είναι μία εταιρεία κολοσσός. Προφανώς δεν περιμένει κανέναν για να καλύψει καμία θέση. Μάλλον την περιμένουν.

Ήταν μία τρέλα αλλά το διασκεδάζω απίστευτα που την έκανα. 
Σκέφτομαι μάλιστα ότι η εξέλιξη είναι ήδη θετική γιατί δεν θα αναρωτιέμαι πια τι θα γινόταν αν…

Η ζωή είναι ένα παιχνίδι.

8 σχόλια:

  1. Mπραβο που το τολμησες, nefeli! Σου ευχομαι καλη επιτυχια! Υοu never know! :)

    Kαλυτερα να τολμα κανεις απο το να διερωταται, μετα, τι θα ειχε γινει 'αν'...και φυσικα ισχυει για πολλες περιπτωσεις! :)

    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Ελβα,
    You never know αλλά δεν έχω προσδοκίες.
    Ήταν μια τολμηρή ενεργεία και ίσως να μην πραγματοποιούσα αν δεν είχα τη στήριξη του συνεργάτη, οσο και να το ήθελα.
    Όσο το σκέφτομαι μάλιστα τόσο πιο τρελό το βρίσκω αλλά το διασκεδάζω περισσότερο:)
    Τουλάχιστον θα μείνω με ένα αν λιγότερο;)

    Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σου εύχομαι να πραγματοποιήσεις το όνειρό σου. Χαίρομαι τόσο πολύ όταν βρίσκω στα blogs ανθρώπους ευαίσθητους που αγαπούν τα ζώα! Τα ζωάκια σου είναι κουκλιά, όπως όλα τα ζωάκια άλλωστε. Αλλά τα δικά μας είναι πάντα τα πιο όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου zizugataki

    Καλώς όρισες.
    Χαίρομαι και εγώ πολύ για αυτές τις συναντήσεις:)
    Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
    Λες να υπάρχουν όνειρα που πραγματοποιούνται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητη Νεφελη,ενα εχω να πω,ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!
    Προσωπικα κερναω ευχαριστως τον συνεργατη σου,αυτον τον καλο και υπομονετικο ανθρωπο,λιγο παστουρμα με ενα ποτηρι κρασακι,μαζι με τις ευχαριστιες μου.Οσο για σενα,με το κρασακι σου εχω κρατησει κατι φρεσκοτατα βελανιδακια,μπουκια και συγχωριο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. βρε pastourma νηστικά θα αφήσεις θα σκιουράκια;:))
    θα μεταβιβάσω την πρόταση.
    Πράγματι εδειξε μεγάλη υπομονή, ένα κέρασμα είναι το λιγότερο που του αξίζει. Αλλά με παστουρμά;
    Κάτι πιο αρωματικό; :P
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή